دوستت دارم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





گریه خون

انقدر گریه کرده ام که ازچشمانم دیگر اشک نمی بارد فقط خون جریان داری  فقط می خوام بگویم فدای سرت که دارم خون گریه میکنم فقط بدان دوست دارم حتی وقتی که خونی نداشته باشم که گریه کنم

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_



نظرات شما عزیزان:

شبهاى بى ستاره
ساعت19:48---21 شهريور 1392
گريه ام گرفته ، از اين لحظه تنهايى ، از اين لحظه پر از خودم ، كى هستى واسم بگو ، بگو كه هستى ولى دورى ، بگو كه محتاج لحظه اى آرامشم ، بگو كه اينجايى تا صدات كنم از ته گلوم از انتهاى صدام ، فرياد بزنم كه بمون ، بى تو بودنو زياد تجربه نكردم ، امشب به هياهو تو را صدا ميزنم ، دعوت به شامى عاشقه دارى براى يك لحظه دست به دست شدن دستمان در بيكسى
پاسخ:تشکر خیلی خیلی تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مروا در 19:3 | |